Påske - Arne, Carlos og meg!

01.02.2011 09:45

 

I hele jula satt jeg i påskemodus og jobbet.

Fikk et hasteoppdrag for DaleGarn om å lage påske for dem. Det ble mange både nyttige og unyttige saker....

Det eneste jeg ikke trengte å lage var små strikkede påskeegg til å henge opp. Det var det Arne og Carlos som skulle stå for. Så jeg laget kuvertbrikker, løper, grytekluter, eggeluer, tovet eggehøne, tovede sitteunderlag, tehette, lokk til å ha på syltetøyglass og andre glass, tovet trekk til Norgesglass ol., tovet trekk til varme glass og et stort påskeegg.

Da jeg kom på DaleGarn's stand på G&I messen var det klart nesten alt sammen - unntatt påskeegget som skulle komme dagen etter. Det ble kjempefint og morsomt synes jeg. Dette er jo saker og ting som jeg til vanligvis ikke lager så mye av. Så det er moro å bli bedt om å gjøre noe annet også. Er veldig fornøyd med resultatet.

Eggene til Arne og Carlos kan skimtes i toppen av det ene bildet.

Disse bildene har jeg tatt selv på messen med tingene er ikke fotografert ennå. Når jeg får produktbildene vil jeg legge dem ut blant portfoliobildene mine.


Design: Maria Vinden via Webnode