Nye modeller for Marks & Kattens

11.08.2011 16:51

Sommerferien er over og jeg forsøker å komme i gang igjen. Vi har vært på en superdeilig seilferie ombord i seilbåten vår Cara.

Vi ble en dag forsinket etter terrorangrepene i Oslo og på Utøya. Jeg satt i båten i hjemmehavna på Hovedøya da det smalt og det var et drønn og et trykk jeg aldri har hørt maken til. Ble helt satt ut og orket ikke reise den dagen. 

Hadde avgang dagen etter og har cruiset sakte avgårde langs norske- og svenskekysten i fantastisk deilig sommervær.

Tror det har blitt bading omtrent hver dag i deilige temperaturer. Men nå er det på tide og komme i gang igjen. Det har vært litt tungt, men nå begynner jeg å kjenne at det løsner litt. Deilig!!!

I vinter designet jeg disse 4 modellene for svenske Marks & Kattens. Nå kan jeg endelig publisere dem.

Jeg kommer forresten til å legge ut endel nye bilder etter Gave & Interiørmessen nå i slutten av august.

Jeg får ikke publisere dem før det dessverre. Da blir det litt av hvert både for liten og stor, både til gutt og til jente.

Det blir modeller jeg har designet for DaleGarn, SandnesGarn og Rauma + at det kommer en liten overraskelse rett etter det også.

Gleder meg!

Har sett de fleste av bildene som jeg synes er blitt veldig fine. ;-)

 


Design: Maria Vinden via Webnode