Action!

01.06.2011 20:19

Det skjer mye for tiden!

Jeg fikk nylig et oppdrag for Allers som haster noe voldsomt - babytøy! Det har jeg ikke laget så mye av før. Har liksom ikke hatt den interessen og så viser det seg at det er kjempegøy!!! Det skal i tillegg være litt spesielt og forseggjort og det elsker jo jeg.

4 modeller med en god del tilbehør + en ekstra lue skrev jeg oppskrifter på i all hast og alt er nå ute til strikking. Spennende!

Ellers så har jeg også fått en litt morsom skrivejobb som jeg ikke kan røpe mer om her foreløpig, men jeg synes det er kjempegøy!

I tillegg til det var jeg ute og solgte garn for første gang for M&K igår. Det gikk sånn passe bra, men det er jo slik jeg lærer.

I skrivende stund sitter jeg og lager oppskrifter på 3 modeller som M&K har bestilt av meg. Så det er ikke mye fritid på meg for tiden, men en kan vel ikke klage når en har så mye å gjøre som freelancer. Håper det blir litt ferie på meg etterhvert i sommer......

Fikk forresten en hyggelig telefon fra DaleGarn idag som holdt på med foto av alle barnemodellene mine. De var SÅ fornøyde med modellene og sa det ble kjempefint! Det var utrolig hyggelig å høre, men jeg synes jo det er litt stusselig at jeg ennå ikke har sett et bilde av dem.... ;-(((

Men da har jeg ihvertfall noe å glede meg skikkelig til.

Damemodellene mine for DaleGarn skal forresten også fotograferes snart - på Vollen i Asker. Også veldig spennende!


Design: Maria Vinden via Webnode